Constructivist Blended Learning Approach to Teaching English for Specific Purposes /
Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.
Uloženo v:
Hlavní autor: | Tarnopolsky, Oleg |
---|---|
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | English |
Vydáno: |
London :
Versita,
[2012]
|
On-line přístup: | Odkaz na plný text Obálka |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Web writing : why and how for liberal arts : teaching and learning /
Vydáno: (2015) -
Human remains and mass violence : methodological approaches /
Vydáno: (2014) -
Federalism and regionalism in Australia : new approaches, new instituions? /
Vydáno: (2006) -
Educational & didactic communication 2014 : monolingual English version.
Autor: Záškodný, Přemysl, 1946-
Vydáno: (2015) -
Equity, growth, and community : what the nation can learn from America's metro areas /
Autor: Benner, Chris
Vydáno: (2015)